سبد خرید 0

ویدیو های اردیبهشت


اگر قصد خرید فرش را داشته اید حتما با واژه اکریلیک هیت ست آشنا شده اید.در این ویدیو میخوایم ببینیم نخ هیت ست شده چی هست؟ و چه ویژگی هایی داره؟
نخ ها پس از عملیات اولیه برای آماده‌سازی جهت بافت فرش استحکام خودشون رو از دست می‌دهند و اگر به همین صورت برای بافت استفاده شوند کیفیت فرش کاهش پیدا می‌کند، پارگی نخ بسیار زیاد می‌شود و از طرف دیگر پرزدهی فرش بالا می‌رود.
در عملیات هیت‌ست نخ‌ها با استفاده از بخار آب و بدون این‌که آسیبی به ان ها برسد حرارت داده می‌شوند و بلافاصله پس از گرم کردن خنک می‌شوند. زمانی که درجه حرارت نخ افزایش پیدا می‌کند ساختار الیاف آن تغییر کرده ساختار جدید و منظمی به وجود می اید و پس از این که بلافاصله خنک شدند ساختار جدید تثبیت می‌شود . در طی این فرایند نخها ، خصوصیات مطلوب مانند حجم بیشتر ، شفافیت بیشتر ، مقاومت در برابر حرارت می دهد.

 

کاربرد دستگاه استحکام سنج نخ در آزمایشگاه کنترل کیفیت کارخانه فرش اردیبهشت کاشان.

 

یکی از انواع لکه که پاک کردنش ممکنه مشکل خیلی از شما باشه لکه لوازم آرایشی هست .در این ویدیو روش های کار آمد پاک کردن لوازم ارایشی از روی فرش رو به شما اموزش می‌دیم.
1.برای پاک کردن لکه رژ لب و کرم پودر اول مواد آرایشی باقی مانده روی سطح فرش رو بردارید . حالا می توانید از خمیر دندان، اسپری مو، الکل و یا شامپو فرش برای برطرف کردن باقی مونده لکه استفاده کنید. توجه کنید که اگر این لکه ها قدیمی هستند اول باید با آب ولرم فرش رو مرطوب کنید
2.برای پاک کردن لوازم آرایشی پودری مثل پنکک اول جارو برقی بکشید بعد می تونید از اسپری مو، شامپو فرش، الکل و … استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر میتونید به بلاگ اردیبهشت مراجعه کنید.

 

خرید قسطی فرش میلان و انواع فرش 700 شانه از شرکت فرش اردیبهشت در شهر فرش کاشان.

عدم مراقبت و نگهداری صحیح از فرش، باعث پوسیدگی اون میشه و بعد از مدتی این پوسیدگی میتونه منجر به پارگی فرش بشه . تو این ویدیو راه های ساده ای برای جلوگیری از پوسیدگی فرش رو بهتون ارائه میدیم:
یکی از دلایل اصلی بروز پوسیدگی فرش ها، نم و رطوبت هست در نتیجه باید از قرار گرفتن فرش تو محیط های مرطوب جلوگیری کنید. مثلا فرش ها را نزدیک گلدان ها، نزدیک به در حمام و سرویس بهداشتی و … پهن نکنید.
از فرش های مرطوب بعد از شست و شو استفاده نکنید و صبر کنید تا کاملا خشک بشن
برای خشک کردن فرش اون رو در معرض نور مستقیم افتاب قرار ندید

پهن کردن و یا قرار گرفتن فرش ها روی هم باعث پوسیدگی فرش می شود.

فرش طرح چکاوک با ترنج زیبای بیضی شکل و نقشه ای تلفیقی مورد پسند علاقه مندان به طرح و نقشه های تلفیقی می باشد.

 

 برای خرید فرش ماشینی 700 شانه طرح چکاوک کلیک کنید.

عدم مراقبت و نگهداری صحیح از فرش، باعث پوسیدگی اون میشه و بعد از مدتی این پوسیدگی میتونه منجر به پارگی فرش میشه . تو این ویدیو راه های ساده ای برای جلوگیری از پوسیدگی فرش رو بهتون ارائه میدیم:
یکی از دلایل اصلی بروز پوسیدگی فرش ها، نم و رطوبت هست در نتیجه باید از قرار گرفتن فرش تو محیط های مرطوب جلوگیری کنید. مثلا فرش ها را نزدیک گلدان ها، نزدیک به در حمام و سرویس بهداشتی و … پهن نکنید.
از فرش های مرطوب بعد از شست و شو استفاده نکنید و صبر کنید تا کاملا خشک بشن
برای خشک کردن فرش اون رو در معرض نور مستقیم افتاب قرار ندید
بهتره که از مواد اسیدی برای تمیز کردن و شستن فرش ها استفاده نکنید…

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونید به بلاگ اردیبهشت سر بزنید

فرش طرح میلان با نقشه ی قابی و یکی از پرفروش ترین نقشه های شرکت فرش اردیبهشت است

برای خرید فرش 700 شانه طرح میلان  کلیک کنید.

 

فرش ماشینی طرح خانه رویایی از نمایی نزدیک

 

برای خرید فرش 700 شانه با بهترین قیمت کلیک کنید

یکی از انواع لکه که پاک کردنش ممکنه مشکل خیلی از شما باشه لکه لوازم آرایشی هست .در این ویدیو روش های کار آمد پاک کردن لوازم ارایشی از روی فرش رو به شما اموزش می‌دیم.
1. برای پاک کردن لکه رژ لب و کرم پودر اول مواد آرایشی باقی مانده روی سطح فرش رو بردارید . حالا می توانید از خمیر دندان، اسپری مو، الکل و یا شامپو فرش برای برطرف کردن باقی مونده لکه استفاده کنید. توجه کنید که اگر این لکه ها قدیمی هستند اول باید با آب ولرم فرش رو مرطوب کنید
2. برای پاک کردن لوازم آرایشی پودری مثل پنکک اول جارو برقی بکشید بعد می تونید از اسپری مو، شامپو فرش، الکل و … استفاده کنید.
3. لکه های خط چشم و ریمل جز سخت ترین لکه های لوازم آرایشی هستند .در مرحله اول باید ریمل و یا خط چشم اضافی روی سطح فرش رو با کارد و یا نوار چسب از سطح فرش جدا کنید.بعد از مواد شوینده روغنی موجود در خشکشویی ها برای حل کردن لکه استفاده کنید در نهایت هم میتونید از شامپو فرش و دستمال تمیز برای پاک کردن کامل لکه استفاده کنید.

هم فرش و هم پرده از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون خونه ها به حساب میان . این بار اومدیم تا یکسری نکات درباره ست کردن فرش با پرده بهتون بگیم
اول اینکه رنگ پرده و فرش باید طوری انتخاب بشن که با هم همخوانی داشته باشن به مثلا اگر فرش های شما زمینه روشن هستن بهتره سراغ پرده هایی بروید که رنگ آن ها چند درجه از رنگ زمینه فرش شما تیره هستند.
به طرح و نقشه فرش و پرده دقت کنید. ینیاگر فرش های شما دارای نقش های شلوغ می باشند به سراغ پرده های شلوغ با طرح های پرکار نروید. برای ست کردن این نوع فرش ها به سراغ پرده های ساده اما در عین حال شیک بروید

برای اطلاعات بیشتر به بلاگ اردیبهشت سر بزنید

 

طرح دربار یکی دیگر از تقشه های افشان و بسیار پرفروش شرکت فرش اردیبهشت کاشان.

 

برای خرید اقساطی فرش طرح دربار کلیک کنید

 

 

 


یه سوال پرتکرار که هر کسی قبل از خرید فرش می خواد بدونه اینه که چطوری میشه فرش اصل از تقلبی رو تشخیص داد؟
این بارمیخوایم که نکات ریز و طلایی تشخیص فرش اصل رو بگیم:
1- یکی از نکات مهم، توجه به نخ به کار رفته در بافت فرش هست . نخ های اکریلیک از بهترین الیافی هستند که در بافت فرش از اون استفاده میشه.
2- نکته دوم اینکه فرش های که اصطلاحا به اون فرشهای طرح گفته میشه نخرید. رایج ترین آنها طرح ۷۰۰ شانه و طرح ۱۰۰۰ شانه هست. اما این نوع فرش ها همان فرش های ۵۰۰ شانه می باشد که طرح و نقشه های آنها نسبت به گذشته به روز تر شده است .
3- مورد بعدی توجه به برچسب نصب شده پشت فرش هست که اطلاعاتی مثل نام و لوگو شرکت، شانه و تراکم فرش، تعداد رنگ های به کار رفته در بافت آن، جنس الیاف مصرفی و … وجود داره.
4- و اما مهم ترین عامل تشخیص کیفیت فرش بررسی میزان شانه و تراکم فرشه که میتونید با مراجعه به بلاگ فرش اردیبهشت بخونید

لی رز یک طرح افشان بسیار زیبا از ” شرکت فرش اردیبهشت کاشان” برای افرادی که علاقه مند به دکوراسیون مدرن هستند.

 

برای خرید اقساطی فرش طرح لی رز کلیک کنید.

یه صفحه جدید از مرورگر گوشی یا سیستمون رو باز کنید. حالا در قسمت سرچ نام برند مورد نظرتون یا اسم طرحی که پسندید را وارد کنید، به عنوان مثال فرش 700 شانه چکاوک 

بعد از اتمام جستجو صفحه ای در مقابل چشمان تان باز می شود که لیست تولید کنندگان فرش به ترتیب از با سابقه ترین تا کم سابقه ترین در آن موجود است.

صبر کنید! ، آیا هر سایتی معتبر است و می خواهید به هر سایتی اعتماد کنید؟

بعد از ورود به هر سایتی دنبال نماد اعتماد الکترونیکی آن بگردید. نشانه ی دیگر سایت معتبر این است که آدرس سایت حتما با https :// شروع شود، در غیر این صورت صفحه و سایتی که باز شده است معتبر نیست.

در هر سایتی گزینه ی درباره ما و یا تماس با ما وجود دارد، بر روی آن کلیک کنید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. مطمئن باشید که سایت، گزینه ی ارجاع و برگشت کالا، در صورت وجود عیب و یا نقص را داشته باشد.

پس از اعتماد و حصول اطمینان حالا می توانید از اون سایت برای خرید اینترنتی فرش اقدام کنید.

 

فرش طرح ویانا از نمایی نزدیک.نقشه ی تلفیقی سنتی و مدرن ویانا برای تمام دکوراسیون ها مناسبه.

برای خرید اقساطی فرش طرح ویانا کلیک کلنید.

حتما براتون پیش اومده که با دقت و ظرافت فرش هاتون رو روی زمین قرار دادید، ولی با هر بار راه رفتن فرش جمع می شه
در ادامه با روش هایی برای جلوگیری از لیز خوردن فرش آشنا میشیم
استفاده از ترمز فرش بهترین روش برای جلوگیری از سر خوردن فرشه مخصوصا برای کسایی که فرش هاشون رو زیاد می شویند .
روش دیگه استفاده از لایه های مخصوص هستش. این لایه ها ضخامت کمی دارند و در زیر فرش قرار می گیرند به طوری که برآمدگی ایجاد نمی کنند.
استفاده از پدهای لغزشی از روش های دیگه جلوگیری از لیز خوردن فرشه. این پدها جنس های مختلفی دارند که باید با توجه به جنس کف انتخاب بشن . مثلا پد مناسب برای سرامیک یا سنگ، فومی یا لاستیکی هست.
برای اطلاعات بیشتر به مقاله ما درباره راهکارهای ساده جلوگیری از لیز خوردن فرش مراجعه کنید.

 

فرش طرح گل پری از نمایی نزدیک

 

برای خرید اقساطی فرش طرح گل پری کلیک کنید

حتما شما هم موقع تغییر دکوراسیون با جای وسایل روی فرش مواجه شدید. با ما همراه باشید تا چند راهکار ساده برای حل این مشکل رو بهتون بگیم.
اولین راهی که می تونه کوبیدگی فرش رو به حالت قبل برگردونه، استفاده از یخ هستش. به این صورت که:
روی قسمت مورد نظر یه قطعه یخ قرار بدید
بعد بذارید تا یخ کاملا آب بشه
حالا با کشیدن یه دستمال علاوه بر خشک کردن فرش، قسمت کوبیده شده رو به حالت اول برگردونید.
برای نتیجه بهتر از چنگال هم می تونید استفاده کنید.
برای فرش های با الیاف طبیعی که از جنس پلاستیک نیستند روش های دیگه ای هم وجود داره برای اطلاعات بیشتر به بلاگ اردیبهشت سر بززنید.

چه راه هایی برای محافظت از ریشه وجود داره؟ آیا محافظت از ریشه با چسب های 5 سانتی متری روش درستیه؟

ریشه فرش با کاور فرش به طور کامل از هر نوع آلودگی محافظت می شه . هیچ گونه چسبی هم در ساختار کاور ریشه وجود نداره که به ریشه فرش آسیب وارد کند.
راه دوم برای محافظت از ریشه فرش، گره زدن و بافتن ریشه هست . این کار علاوه بر محافظت از ریشه باعث زیبایی و ایجاد نظم در ریشه ها میشه
روش سوم که کمی قدیمی تر هست، لفاف دوزی ریشه فرشه. در این روش با پارچه ای زیبا و از جنس مرغوب که با رنگ فرش هماهنگ باشه لفافه ای تهیه میکنن و ریشه ها رو در اون قرار می دهند و بعد دو طرف لفافه را به هم وصل می کنند و می دوزند.

برای اطلاعات بیشتر حتما به مقالات ما در بلاگ اردیبهشت سر بزنید

 

فرش چکاوک یکی از پرفروش ترین مجصولات “شرکت فرش اردیبهشت کاشان” می باشد. 

شما میتوانید این فرش تلفیقی مدرن و سنتی زیبا رو در 4 رنگ سرمه ای ، نسکافه ای ، آبی کاربنی و کرم به صورت نقد و اقساط از ما بخرید.

 

برای خرید اقساطی فرش طرح چکاوک کلیک کنید

 

اگه یه محیط ساده با رنگ های خنثی دارید طرح اصفهان میتونه زیبایی و جذابیت خاصی رو به به فضا بده.

این فرش ۷۰۰ شانه دارای ترنج بزرگ و لچک هست.

رنگ زمینه نسکافه ای این فرش به راحتی با دکوراسیون شما ست میشه

این طرح با الیاف صد در صد اکرولیک و در تراکم ۲۵۵۰ بافته شده.

 

برای خرید فرش ماشینی 700 شانه طرح اصفهان کلیک کنید

تا حالا شده آدامس به قسمتی از فرشتان چسبیده باشد. شما با آدامس چسبیده روی فرش چکار می کنید؟
در دسترس ترین ماده ای که می تواند چسبندگی آدامس را از بین ببرد یخ است. تکه ای از یخ را در داخل نایلون قرار داده و بر روی آدامس قرار دهید و منتظر بمانید تا آدامس سفت شود ؛ آنگاه آدامس را از فرش جدا کنید می توانید این کار را چند بار انجام دهید.
ماده ی دیگری که می توانید برای پاک کردن آدامس استفاده کنید الکل است. آن را بر روی اسفنج مالیده و بر روی آدامس قرار دهید بعد از چند دقیقه با وسیله ای نوک تیزی مانند چاقو جدا کنید و بردارید.
یکی از راحت ترین و بهترین روش های پاک کردن آدامس از روی فرش اسپری مو است؛ فقط کمی صبر کنید تا آدامس خودش را بگیرد و سپس آن را جدا کنید.

 

کف پذیرایی و اتاق خواب را می توان با فرش و یا با سرامیک پوشاند، اما بین این دو از زمین تا آسمان تفاوت است. سلامتی انسان ها از دیدگاه طب سنتی بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر به مقایسه فرش و سرامیک از دیدگاه طب سنتی می پردازیم.
در مقایسه فرش و سرامیک از دیدگاه طب سنتی، ابتدا به استفاده از فرش دستباف تاکید شده است. فرش ها در زمستان بسیار گرم و در تابستان بسیار خنک هستند؛ اما سرامیک ها در فصل زمستان بسیار سرد هستند .
فرش چه دستباف و چه ماشینی، از انتقال سرما و رطوبت از کف ساختمان به اندام های بدن جلوگیری می کند و مانع از ابتلا به دردهای مزمن مفصلی و استخوانی می شود
تنوع رنگ و زیبایی طرح های سرامیک های امروزی بعد از مدتی خسته کننده می شوند در صورتی که طرح و نقشه فرش ها همیشه جذاب هستند و به راحتی قابل تعویض هستند.

طرح طاها با گل های ریز و خوشگل برای کسایی که فرش های لچک و ترنج دار دوست دارن!
رنگبندی متنوعی که این فرش داره انتخاب شما رو خیلی راحت میکنه.

 

مشخصات این فرش:

۷۰۰ شانه صد در صد اکرولیک و دارای تراکم ۲۵۵۰ است

 

برای خرید فرش 700 شانه طرح طاها کلیک کنید.

می دونید هر فرشی که می خرید از لحاظ رنگ باید با دیگر وسایلتون تناسب و هارمونی داشته باشد؟ این کار قوانین و نکات خاص خودش رو داره که میخوایم بهتون بگیم.
اول اینکه فرش ها باید از نظر رنگ و طرح و سایز با مبلمان، کفپوش ها ، پرده ها، دیوار مکان مورد استفاده هارمونی داشته باشد برای خرید این وسایل بهتر است خرید را از فرش شروع کرده و مابقی را با آن ست کنید.
در ست کردن فرش ها با مبلهای استیل و سلطنتی بهتر است از فرش هایی با رنگها خنثی و با کاناپه و مبل های ال از فرش های مدرن استفاده کنید.
اگر زمینه ی فرش بسیار شلوغ است بهتراست از مبلمان های تک رنگ و اگر طرح مبلمانتان شلوغ است از فرش های کف ساده با زمینه ی خلوت استفاده کنید.
اگه میخواید در این زمینه نکات بیشتری بدونید به بلاگ اردیبهشت سر بزنید

در مورد پاک کردن چربی از روی فرش باید یک نکته ی مهم را بدانید؛ هر چقدر دیرتر اقدام به پاک کردن لکه ی چربی از روی فرش کنید به همان اندازه لکه دیرتر از بین می رود. به همین خاطر بعد از ایجاد لک بر روی فرش سریعا اقدام کنید.
قبل از هر اقدامی در جهت پاک کردن هر گونه لکه بر روی فرش برچسب پشت فرش را مطالعه کنید و از شرایط رنگ دهی و جنس الیاف فرش آگاهی پیدا کنید
اولین و مهم ترین اقدام این است که تا جایی که امکان دارد چربی موجود بر روی فرش را با دستمالی تمیز بردارید یعنی به هیچ وجه چربی را به خورد فرش و یا موکت ندهید.
مقداری مایع ظرفشویی را با آب ولرم مخلوط کنید و با یک اسفنج بر روی چربی بمالید. اگر حلال تهیه شده را با اسپری بر روی سطح آلوده شده بمالید بسیار موثرتر خواهد بود.
مقداری جوش شیرین یا نشاسته ذرت را که در دسترس تان است بر روی لکه چربی بمالید.

برای اطلاعات بیشتر به مقالات ما درباره از بین بردن لکه چربی از روی فرش مراجعه کنید

به نظر شما چه عواملی توی قیمت فرش موثر هست؟
در قیمت گذاری فرش فقط کیفیت فرش ملاک نیست. با ما همراه باشید تا عوامل موثر بر قیمت گذاری فرش را بررسی کنیم.
اولین گزینه ی موثر در قیمت فرش سایز و اندازه ی فرش است.
دومین عامل در قیمت فرش نوع الیاف و نخ استفاده شده در خاب و تار و پود آن است. .
طرح و رنگ و نقش فرش نیز در قیمت فرش تاثیر گذار است. هرچقدر رنگهای استفاده شده در فرش بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است و همچنین هرچقدر طرح و نقش فرشی خاص تر و منحصربفردتر باشد ارزش آن فرش بیشتر است.
گزینه ی بعدی تراکم و شانه ی فرش است که هرچه بالاتر می رود قیمت نیز به دنبال آن بالاتر می رود.
برای اطلاعات بیشتر به مقالات ما درباره قیمت فرش سر بزنید

فرش های مدرن و خوش نقش و نگار امروزی همه از الیاف مصنوعی تولید می شوند ولی نکته ی تاسف انگیز این است که برخی الیاف بی کیفیت هستند. برای اینکه بتونید الیاف بی کیفیت را تشخیص دهید به نکاتی که میگیم توجه کنید.
1. اولین نکته اینه که ممکنه برای برخی در کوتاه مدت و برای برخی دیگر در دراز مدت حساسیت ایجاد شود.
2. بروز بیماری های خطرناک در بدن.
3. الیاف بی کیفیت باعث ایجاد آلرژی های تنفسی خواهند شد و حتی برخی مواد بی کیفیت شیمیایی در فرش سرطان زا هستند.
5. در فرش های بی کیفیت از نوعی ماده استفاده می کنند تا ، بوی فرش نو را داشته باشد و خریدار غافل است که این بوی نو باعث ایجاد عارضه های چشم و حلق و بینی خواهد شد.
6.یکی دیگه از ضررهای الیاف بی کیفیت فرش آسیبی است که بر سیستم ایمنی بدن انسان وارد می کند که متاسفانه غیر قابل جبران است.

بسیار ناخوشایند و آزار دهنده است هنگامی که از روی فرش نو برمی خیزیم و متوجه می شویم که تمام لباس مان با پرز فرش پوشانده شده بخصوص اگر لباس نو با رنگ مشکی و تیره پوشیده باشیم.
راههای برطرف کردن پرزدهی فرش :
اولین کاری که می تونید انجام دهید در طول هفته دو یا سه بار موافق خاب فرش ، جارو کشی کنید.
راه دوم اینه که می تونید با کشیدن یک دستمال مرطوب روی فرش پرزدهی آن را برطرف کنید.
استفاده از چسب راه سومی هست که می تونید پرزدهی فرش را ازبین ببرید
با شامپو فرش هم می توانید پرزدهی فرشتان را به مرور از بین ببرید .
شما میتونید از “شرکت فرش اردیبهشت” انواع فرش با بهترین کیفیت و بافته شده با الیاف فاقد پرز دهی اون هم به صورت قسطی خریداری کنید

تا حالا به اهمیت رنگ فرش هایی که می خواهید بخرید دقت کردید؟ عوامل زیادی در انتخاب رنگ فرش موثر هستند که میخواهیم به شما بگوییم تا مجبور به خرید مجدد فرش یا تعویض سخت فرش نشوید.
اول اینکه به محل پهن شدن فرش دقت کنید چراکه مثلا اگر پاخور فرش کم است فرش رنگ روشن گزینه مناسب تری است.
فضاهای کوچک را با انتخاب فرش روشن بزرگتر جلوه دهید و فضای بزرگ را از فرش تیره استفاده کنید
اگر نور منزل شما کم است با انتخاب فرش روشن فضا را روشن تر کنید.
تعادل بین رنگ دیوارها و رنگ فرش ها برقرار کنید؛ دیوارهای رنگ روشن با فرش تیره و دیوارهای رنگ تیره با فرش روشن متعادل تر و زیباتر جلوه خواهند کرد.
اگر نسبت به تمیزی فرش حساس هستید حتما از فرش های تیره استفاده کنید.

آیا می دانید یکی از دلایلی که فرش ظاهری زشت و ناپسند پیدا می کند، به دلیل نازک شدن آن است. در این ویدئو به بررسی علل این اتفاق می پردازیم.استفاده از نخ نامرغوب از رایج ترین دلایل نازک شدن فرش است که موجب کنده شدن و نازک شدن آن می شوند.فرشی مرغوب است که از نخ آکرولیک هیت ست استفاده کند.شست و شوی بسیار زیاد دلیل دیگری برای نازک شدن فرش است؛ مخصوصا اگر شست و شوی غیر اصولی باشد.نکته سوم اینکه هر فرشی را نمی توان هرجایی استفاده کرد. فرش هایی که تراکم کمی دارند اگر در محل های شلوغ استفاده شوند زودتر نازک می شوند زیرا پاخوردگی آن ها بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه : 3 علت نازک شدن فرش

به منظور افزایش طول عمر فرش، اصول و قوانینی وجود دارد که رعایت کردن آنها باعث افزایش عمر فرشهای مان و زیبایی بیشتر آنها می شود. حالا نکات رو باهم مرور می کنیم:

 1. از جاروبرقی زیاد استفاده نکنید 2. از لکه برها برای تمیز کردن فرش استفاده کنید 3. فرش 2 سالی یکبار بشورید 4. از روفرشی و ترمز فرش استفاده کنید 5. شش ماهی یکبار فرش را بچرخانید که پاخور یکنواختی داشته باشد 6. در صورت استفاده نشدن و یا جابه جایی فرش حتما فرش رو لوله کنید

پیشنهاد مطالعه : 14 نکته افزایش طول عمر فرش

نقشه میلان

دارای طرح قابی با ترنج بزرگ و بدون لچک بوده ، که یک طرح تلفیقی محسوب می شود. خانواده ها نقشه میلان رو بیشتر برای دکوراسیون های مدرن و تلفیقی مناسب می دونند .
مشخصات فرش میلان عبارت است از 700 شانه ، تراکم 2550 ، هشت رنگ و همچنین از الیاف صد در صد آکریلیک برخوردار است. شما میتونید این فرش زیبا و چشم نواز رو در 4 رنگ زمینه نسکافه ای ، سرمه ای، کرم و آبی کاربنی سفارش بدید.

نقشه محیا

یک طرح تلفیقی با ترنج بزرگ بیضی شکل و لچک که به دلیل تنوع بالایی که دارد به راحتی با دکور منزل شما ست میشود.
این فرش دارای الیاف ۱۰۰درصد آکرولیک که باعث عدم پرز دهی ثبات رنگ و مقاومت در برابر نور آفتاب میشود.

مشخصات این فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ و ۸ رنگ میباشد.

نقشه ویانا

700 شانه، هشت رنگ و با تراکم 2250 که با الیاف صد در صد اکرولیک می باشد.
از خصوصیات نقشه ویانا طرح ، تلفیق لچک وترنج دار با زمینه خود رنگ یا لایت و حاشیه کتیبه دار است . این نقشه به شما کمک خواهد کرد تا بتونید به راحتی فرش رو با دکوراسیون مدرن یا سنتی منزل خودتون هماهنگ کنید. ویانا را می توانید در رنگ های سرمه ای، آبی کاربنی ، کرم و نسکافه ای از ما بخواهید.

نقشه خانه رویایی

طرح قابی با ترنج و لچکی که به صورت طره است و سرتاسر بوم را گرفته این طرح بخاطر گل های زیبا و تلفیق گل های متنوع زیبایی خاصی به خانه شما می آورد این طرح برگرفته از طرح های ۱۲۰۰شانه میباشد و برای خانه هایی که دکوراسیون مدرن و سنتی دارند بسیار مناسب است مشخصات این فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ ۸ رنگ و دارای الیاف ۱۰۰ درصد آکرولیک میباشد.

نقشه دربار

یک طرح افشان بدون لچک و دارای ترنج کوچک با رنگ لایت شبیه نقشه های درباریست طرح های افشان همیشه فضای منزل شمارا چند برابر بزرگتر نشون میده و خانم های خانه دار بسیار این طرح را میپسندند.
مشخصات این فرش:

۷۰۰ شانه

تراکم ۲۵۵۰

۸ رنگ 

دارای الیاف ۱۰۰ درصد آکرولیک

نقشه لی رز
700 شانه، تراکم 2550 دارای الیاف 100 درصد آکریلیک که ظرافت و لطافت خاصی رو برای شما به ارمغان میاره
لی رز از نقشه های طرح افشان هست که با دکوراسیون های مدرن همخوانی داره و زیبایی محیط رو دو چندان میکنه .
فرش لی رز را می تونید در رنگ های نسکافه ای ، سرمه ای ، کرم و آبی کاربنی از ما بخواهید.

برای فعال سازی گارانتی و استفاده از کد هدیه خرید کافیه مراحل زیر رو انجام بدید :

بعد از اینکه فرشتون رو از “شرکت فرش اردیبهشت” خریدید به مدت یک هفته فرصت دارید تا گارانتی رو فعال کنید .
1- بعد از تحویل گرفتن فرش و اطمینان از طرح و نقشه ، از داخل پاکت همراه فرش ، کارت گارانتی رو برداشته و شماره سریال موجود در ضمانت نامه رو به سر شماره 50009139347150 یا 500010705475140 ارسال کنید و منتظر پیام تاییدیه از طرف سامانه باشید .
2- در پیام تاییدیه کد پیگیری وجود داره که هم نشون دهنده اینه که ضمانت نامه شما فعال شده و هم با ارائه این کد در خرید بعدیتون می تونید تا مبلغ 50000 تومان تخفیف بگیرید. بنابراین پیامکمون رو برای خودتون نگه دارید.

ما در مجموعه فرش اردیبهشت به حدی از کیفیت و مشخصات فرشها اطمینان داریم که می خواهیم برای این اطمینان به شما تضمین بدیم . به این صورت که :
اگه فرشی که از ما خرید کردید تا 5 سال به پرز دهی رسید یا تا یک هفته پس از خرید فرش در اون پارگی ، دو رنگی ، نبافتی و ناهمواری در سطح فرش دیدید ، و همچنین اگر در فرش های شرکت فرش اردیبهشت مشخصات فرشی که به دستتون رسیده با مشخصات اعلام شده در شناسنامه فرش تفاوت داشت ، می تونید فرش رو برای ما ارسال کنید تا با هزینه خود شرکت فرش شما تعویض و ارسال بشه .

می دونید از فرش اردیبهشت بدون داشتن ضامن می تونید به صورت قسطی فرش بخرید؟! چطوری؟؟؟ خیلی راحت و آسون !! کافیه مراحل زیر را طی کنید :

طرح مورد نظر خودتون را انتخاب کرده و میزان سفارشتون را اعلام کنید . سپس تصویر یک برگ از دسته چکتون را برای ما از طریق دایرکت یا واتس آپ ارسال کنید. پس از اینکه واحد مالی امور مربوط استعلام حساب بانکی شما را انجام داد ، کارشناسان ما در صورت سفید بودن وضعیت حسابتان با شما تماس گرفته و براساس میزان مبلغ سفارش شما آن را به 12 قسط تقسیم و مبلغ هر چک را به شما اعلام میکنند . پس از اینکه شرکت چک های اقساط شما را دریافت و تایید کرد ، سفارشتون  به آدرسی که دادید ارسال میشه.

  مجموعه “فرش اردیبهشت” یکی از بهترین و به روزترین مجموعه های فرش در کاشان

برای انتخاب یک فرش با کیفیت برای جهیزیه خود حتما با ما تماس بگیرید

شرکت فرش اردیبهشت با تولید فرش های 700شانه با تراکم 2550  فعالیت خود را آغاز کرده است و سعی بر آن دارد که کلکسیون فرش های خود را با رنگ بندی جدید و تنوع بسیار زیاد تولید و عرضه کند 

شما می توانید از با خرید از فرش اردیبهشت از خدماتی مانند :

5 سال گارنتی 

فروش اقساطی فرش 

کمترین قیمت

بالاترین کیفیت

و ارسال رایگان استفاده کنید

فرش 700 شانه طرح چکاوک 

جز نقشه های تلفیقی مدرن و سنتی با ترنج بزرگ بیضی شکل بدون لچک بایک نوع پترن پرشده و یکی از پرفروش ترین طرح های ماست

فرش 700 شانه طرح گل پری

گل پری با طراحی خاص و منحصر بفرد دارای یک ترنج کوچک در وسط و بدون لچکی می باشد. 

شما می توانید این فرش بسیار زیبا و جذاب را با چهار رنگ آبی کاربنی، سرمه ای، نسکافه ای و کرم سفارش دهید

برگشت به بالا